Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse i din indbakke på mail inden for kort tid, kan du kontakte os på info@nordicsiesta.dk, hvor vi vil hjælpe dig med at løse problemet.
Du får tilsendt din pakke med GLS til én af udvalgte pakkebokse nær dig (5 valgmuligheder). Herefter vil du kunne gå ned og hente din pakke, når du har fået besked om, at den er klar til afhentning.
Returnering foregår via vores returportal, som du kan finde og læse mere om på vores side om Returnering.
Vores leveringstid ligger under normale omstændigheder på 1-3 hverdage 🚚
Har du ikke har modtaget din pakke inden for 3 hverdage, efter du har lagt din ordre, kan det enten skyldes ekstraordinær travlhed på vores lager eller forsinkelser hos leveringspartneren. Overskrides leveringsdatoen med flere dage, er du velkommen til at kontakte os på info@nordicsiesta.dk, hvorfra vi vil hjælpe dig med at finde frem til din pakke.
Vi behandler din ordre så hurtigt vi kan, når vi har modtaget din returforsendelse på vores lager. Der kan gå op til 14 dage, fra du har sendt din ordre retur, til vi har refunderet dine penge. Returbeløbet vil altid blive overført til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet i første omgang.
På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt at ombytte dine varer. Du kan i stedet returnere din ordre, hvortil du vil få refunderet din betaling. Herefter vil du kunne foretage et nyt køb i shoppen.